ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОЇ РАДИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ І – ІІІ СТУПЕНІВ № 106 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ м.КИЄВА НА 2019 – 2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Теми, над якими працюють члени МО СШ №106
№ | Методичне об’єднання | Тема (проблема) | Голова МО |
1 | Вчителів української мови та літератури | Компетентнісно зорієнтоване навчання на уроках української мови та літератури. | Бова Олена Іванівна |
2 | Вчителів математики, фізики, інформатики | Використання різних форм навчання з метою формування предметних та ключових компетентностей для практичного застосування учнями набутих знань | Люлька Зінаїда Володимирівна |
3 | Вчителів іноземної мови | Реалізація нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентності, необхідної учням для реалізації в суспільстві, на уроках іноземної мови. | Мациніна Оксана Вікторівна |
4 | Вчителів наук суспільно-гуманітарного циклу | Компетентнісно зорієнтоване навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу. | Жовновська Тетяна Борисівна |
5 | Вчителів наук природничого циклу | Комплексний підхід – як метод управління освітнім процесом, спрямований на досягнення особистісного успіху учня. | Трапезнікова Оксана Іванівна |
6 | Вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни | Активізація учнів на уроках фізичної культури та захисту Вітчизни. Формування в учнів свідомого відношення до свого здоров’я, пропаганда здорового способу життя. | Емішянц Філіп Серопович |
7 | Вчителів початкової школи | Формування у дітей позитивної мотивації до навчання в умовах реформування освіти. | Липницька Марина Дмитріївна |
8 | Класних керівників | Впровадження у виховний процес нового Державного стандарту та формування життєвих компетентностей учнів на основі розвитку їх творчих здібностей. | Данелейко Олена Іванівна |
9 | Вчителів предметів художньо-естетичного циклу | Формування культурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів. | Кубська Леся Володимирівна |
План роботи
над єдиною методичною темою «Реалізація нового змісту освіти, заснованого на формуванні
компетентностей необхідних учням для успішної самореалізації в суспільстві» 2016- 2021 н.р.
І. Обґрунтування теми.
Нові реалії життя в Україні, її поступове перетворення на демократичну, соціально орієнтовану країну обумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності.
Сьогодні створюється нова школа, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває розвиток ключових компетентностей учнів, їх здатність до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності. Компетентнісний підхід в навчанні сприяє успішній адаптації школярів в соціумі, рішенню ключових проблем сучасного життя, їх професійному самовизначенню. Введення поняття освітніх компетенцій дозволяє вирішувати проблему, типову для освітніх закладів, коли учні можуть добре опанувати набір теоретичних знань, але зазнають значні труднощі в практичній діяльності, що вимагає використання цих знань для вирішення конкретних завдань або проблемних ситуацій.
Ключові компетенції можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів в системі освіти, яка є креативною, прагне до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети.
Концепція сучасної освіти відповідає основним документам, що забезпечують діяльність освітньої галузі: Загальна декларація прав людини, Декларація прав дитини, Національна доктрина розвитку освіти України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державні документи щодо реформування сучасної освіти.
Ключові (найвагоміші та найбільш інтегровані) компетентності сприяють досягненню успіхів у житті; сприяють підвищенню якості набутих знань; відповідають багатоманітним сферам життя. Набуття необхідних
компетентностей протягом всього життя сприятиме: продуктивності та
конкурентності людини на ринку праці; скороченню безробіття завдяки розвиткові гнучкої (адаптивної) та кваліфікованої робочої сили; розвиткові середовища для інноваційних перетворень у умовах глобальної конкуренції.
Формування компетентностей відбувається засобами змісту освіти. У підсумку в учня розвиваються здібності та з’являються можливості вирішувати в повсякденному житті реальні проблеми – від побутових до виробничих і соціальних. Таким чином, компетентнісний зміст освіти проходить наскрізною лінією через усі навчальні предмети (освітні галузі), одержуючи кожного разу реалістичне, діяльнісне, особистісне й соціально значуще втілення на відповідному матеріалі. У результаті вдається об’єднати навчальні предмети в єдиний цілісний зміст, визначивши системоутворюючі елементи загальної освіти як по вертикалі окремих ступенів навчання, так і на рівні горизонтальних міжпредметних зв’язків.
- Мета роботи педагогічного колективу над темою.
- Організація командної взаємодії педагогів щодо комплексного впровадження інноваційних педагогічних технологій у формування ключових компетентностей учнів.
- Створення максимально сприятливих умов для задоволення освітніх потреб, розвитку та самореалізації кожної дитини у творчому середовищі.
- Активізація творчого потенціалу учнів – індивідуально та в колективі, – залучення до творчої діяльності, підвищення рівня творчої компетентності дітей.
- Завдання роботи педагогічного колективу над науково-методичною темою.
- Вивчення теоретичних засад формування ключових компетентностей.
- Створення системи діагностики творчого потенціалу учнів.
- Створення банку інформації про індивідуальні здібності учнів школи, рівень та динаміку їх розвитку.
- Удосконалення системи організації навчально-виховного процесу на основі сучасних тенденцій розвитку освітньої галузі.
- Курсова підготовка вчителів щодо особливостей роботи по формуванню ключових компетентностей учнів.
- Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над темою.
- Практична значимість роботи над темою.
Пов’язана з можливістю залучення до даної діяльності широкого кола педагогічних працівників та накопичення досвіду використання інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів.
- Очікувані позитивні результати.
На рівні школи. Активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів, запровадження інноваційних навчально-виховних технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей учасників педагогічного процесу, зростання якості освіти та виховання, вдосконалення системи психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості школярів, що забезпечує максимально сприятливі умови для задоволення освітніх потреб, розвитку самосвідомості, самореалізації кожної дитини у творчому середовищі, збільшення кількості випускників, що обрали професію, яка в найбільшій мірі відповідає їхнім здібностям та потребам суспільства.
На рівні особистості фахівця. Усвідомлення пріоритетів сучасної освіти, комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку творчих здібностей учнів, зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації, включення в систему науково-дослідної роботи, накопичення передового педагогічного досвіду, який може бути запровадженим у масову практику.
На рівні особистості учня. Активізація творчого потенціалу, залучення до творчої діяльності, зростання рівня компетентності учнів.
Основні завдання та напрямки роботи Методичної Ради
на 2019 – 2020 н.р.
У 2019 – 2020 н.р. школа працює над методичною темою : «Реалізація нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних учням для успішної самореалізації в суспільстві».
Україна відповідно до Декларації про державний суверенітет є самостійною у вирішенні питань освіти, науки, культури та інших сфер духовного життя.
Українська національна школа – основний навчальний заклад, що здійснює загальноосвітню підготовку громадян.
Керуючись основними документами про школу : закони «Про освіту», «Про середню освіту», програма «Освіта» (Україна 21 століття), «Концепція середньої загально-освітньої школи» , «Статут середньої загальноосвітньої школи» , «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» , «Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти», Методична Рада (МР) для ефективної роботи над методичною темою школи ставить перед собою завдання удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:
- запровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний процес шляхом формування предметних та ключових компетентностей як здатності учня застосовувати свої знання в реальному житті;
- використання в процесі навчання наскрізних ліній, які є соціально значимими надпредметними темами, що допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання в різних ситуаціях;
- створення рівних умов кожному учню для розвитку та повної реалізації його творчих здібностей, дослідницьких навичок та навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку та самонавчання ;
- використання сучасних підходів до організації навчання, впровадження мультимедійних інтерактивних технологій;
- вдосконалення науково – теоретичної, психолого – педагогічної, методичної і фахової підготовки вчителя з метою надання учням якісної загальної середньої освіти;
- впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середній та старшій школі;
- посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;
- забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-напівсиротами та дітьми, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, їх соціальної адаптації, дітьми із малозабезпечених сімей;
- вивчення, впровадження передового педагогічного досвіду, обмін досвідом між вчителями;
- формування в учнів загально – навчальних умінь, навичок та культури праці;
- розвиток пізнавальної активності учнів в процесі навчання, мисленнєвої діяль-ності, зокрема логічного, аналітичного та асоціативного мислення;
- поглиблення роботи з обдарованими дітьми;
- ведення ділової документації, вдосконалення матеріально – технічної бази навчальних кабінетів, поповнення їх методичною літературою, навчальними посібниками та наочністю;
- розробка методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та відпочинку;
- здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
- створення власного іміджу навчального закладу;
- удосконалення системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді та утвердження учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання;
- розвиток творчої активності педагогів : підвищення кваліфікаційного та професійного рівня, компетентності, духовності та відповідальності за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ РАДИ :
- Пиркіна Л.М. – голова МР
- Слободянюк Т.Г. – секретар МР
- Липницька М.Д. – голова МО вчителів початкової школи
- Емішянц Ф.С. – голова МО вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни
- Жовновська Т.Б. – голова МО вчителів наук суспільно – гуманітарного циклу
- Бова О.І. – голова МО вчителів української мови та літератури
- Мациніна О.В. – голова МО вчителів іноземної мови
- Люлька З.В. – голова МО вчителів математики, фізики, інформатики
- Трапезнікова О.І. – голова МО вчителів наук природничого циклу
- Данелейко О.І. – голова МО класних керівників
- Кубська Л.В.- голова МО вчителів предметів художньо-естетичного циклу.
- Шевченко Н.В. – психолог
- Бєлова Н.Б. – психолог
- Корніцька Ю.В. – завуч початкової школи, ведуча проекту інклюзивного навчання.
- Загутіна – Візер Я.Ю. – асистент вчителя .
План роботи МР
Серпень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Підготовка предметних кабінетів до навчального року, оформлення та затвердження паспортів кабінетів, наявність інструкцій з правил безпеки життєдіяльності в навчальних кабінетах. | Голови МО, зав.кабінетами |
2 | Ознайомлення з методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення окремих предметів у 2019 – 2020 н.р. та новими нормативно-правовими документами МОН України. | Пиркіна Л.М. |
3 | Ознайомлення з концепцією нової української школи; оновлені програми початкової школи. | Липницька М.Д. |
4 | Аналіз стану забезпечення учнів підручниками та навчальними посібниками. | Члени МР |
5 | Складання та обговорення календарно – тематичного планування відповідно до навчальних програм з предметів, допомога молодим вчителям. | Члени МР |
6 | Складання планів роботи МР, МО; планів роботи гуртків, факультативів, спецкурсів, ГПД на І півріччя. | Голови МР та МО |
7 | Обговорення та погодження Положення про внутрішній моніторинг у сш №106. | Пиркіна Л.М. |
8 | Вивчення вимог ведення класних журналів та журналів гурткової роботи. | Пиркіна Л.М. |
9 | Участь у нарадах при директорі та педагогічній раді педколективу. | Голови МО |
10 | Проведення 1-х засідань МО та МР ( аналіз роботи за 2018 – 2019 н.р. та затвердження планів роботи шкільних МО та МР на 2019-2020 н.р. ). | Голова МР, Голови МО |
Вересень
№ | Заходи | Відповідальні |
1 | Вивчення нормативно – правової бази, методичних рекомендацій щодо викладання предметів у поточному навчальному році. | Голови МО |
2 | Ознайомлення із переліком навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах загальної середньої освіти. | Голови МО |
3 | Організація роботи гуртків, факультативів, спецкурсів та ГПД школи повного дня, занять з учнями на індивідуальному навчанні. | Голови МО |
4 | Складання та затвердження завдань шкільних предметних олімпіад. | Творчі групи МО |
5 | Робота із обдарованими дітьми. Підготовка учнів до I етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсу МАН. | Голови МО |
6 | Огляд новинок психолого – педагогічної та методичної літератури. | Слободянюк Т.Г |
7 | Складання графіка відвідування уроків молодих вчителів та вчителів, що атестуються. | Пиркіна Л.М. |
8 | Погодження графіка проведення предметних тижнів. | Голови МО |
9 | Складання текстів для проведення внутрішнього моніторингу знань учнів з математики, української мови у 3,4,5,9,11-х класах та Entry Test (3-11 кл) . | Люлька З.В. Бова О.І. Мациніна О.В. |
10 | Підготовка до проведення тижня історії. | Михальчук Я.С. |
11 | Підготовка та участь у змаганні «Дитяча легка атлетика» учнів 5-7 кл. | Еміщянц Ф.С. |
12 | Проведення заходів місячника «Увага! Діти на дорозі» та місячника з благоустрою території. | Данелейко О.І. |
13 | Проведення тижня БЖД. | Дрозденко В.М. |
14 | Вивчення особливостей соціально-адаптованого періоду учнів 1 та 5 кл. та дітей, що потребують особливої уваги. | Шевченко Н.В., Бєлова Н.Б. |
Жовтень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Проведення внутрішнього моніторингу якості знань учнів з математики та української мови у 3,4,5,9,11-х кл. та аналіз результатів моніторингу. Підсумки Entry Test. | Бова О.І. Люлька З.В., Мациніна О.В. |
2 | Проведення I етапу Всеукраїнських предметних олімпіад; визначення переможців та подання заявок на участь у ІІ етапі предметних олімпіад. | Голови МО |
3 | Взаємовідвідування уроків .Урок математики у 5 – 6 класах; методична допомога молодому вчителю. | Пиркіна Л.М. Люлька О.С. |
4 | Відвідування уроків вчителів, що атестуються, та молодих спеціалістів. | Голови МО |
5 | Робота з обдарованими дітьми – підготовка до конкурсу МАН та ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. | Голови МО |
6 | Проведення роботи з дітьми 1 та 5 класів, що мають низький рівень адаптації. | Голови МО, Шевченко Н.В. |
7 | Методична допомога вчителям, що працюють з учнями, які потребують особливої уваги. | Бєлова Н.Б., Шевченко Н.В. |
8 | Контроль за веденням класних журналів, журналів гуртків, факультативів, спецкурсів, ГПД та індивідуального навчання. | Голова МР, голови МО |
9 | Відвідування вчителями районних предметних семінарів. | Голови МО |
10 | Участь у шкільних спортивних змаганнях з футболу . | Емішанц Ф.С. |
11 | Проведення тижня історії. | Михальчук Я.С. |
12 | Підготовка до тижня української мови та літератури | Бова О.І. |
13 | Проведення заходів у рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу. | Данелейко О.І.Бєлова Н.Б. |
14 | Проведення свята Halloween. | Мациніна О.В. |
15 | 2 засідання МО та МР, участь у педраді. | Голови МО та МР |
Листопад
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Участь у нарадах при директорі. | Голова МР, члени МР |
2 | Участь у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад. Підготовка до конкурсу МАН. | Голови МО |
3 | Участь у районному етапі конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика (3-4, 5-11 кл.) та мовно–літературному конкурсі ім.Т.Шевченка. | Бова О.І., Липницька М.Д. |
4 | Проведення заходів до річниці визволення Києва, вшанування пам’яті жертв Голодомору «Криваве клеймо 33». | Дрозденко В.М., Данелейко О.І. |
5 | Відвідування виховних годин та надання методичної допомоги класним керівникам при підготовці тематичних класних годин. | Данелейко О.І. |
6 | Відвідування уроків вчителів початкової школи вчителями середньої школи (наступність у навчанні). | Липницька М.Д. Пиркіна Л.М. |
7 | Відвідування уроків молодих вчителів та вчителів, що атестуються. | Пиркіна Л.М., голови МО |
8 | Проведення тижня української мови та літератури. | Бова О.І. |
9 | Підготовка до проведення тижня світової літератури | Жовновська Т.Д |
10 | Підготовка тижня мистецтва та творчості. | Кубська Л.В. |
11 | Проведення тижня «Молодь та здоровий спосіб життя», проведення заходів до дня боротьби зі СНІДом. | Дрозденко В.М. Данелейко О.І. |
12 | Планування заходів до тижня морально-правового виховання. | Данелейко О.І |
13 | Підготовка та участь учнів початкової школи у ІІ етапі математичного конкурсу. | Липницька М.Д. |
14 | Методична допомога вчителям, що працюють з учнями з низьким рівнем адаптації (1, 5 кл.) та учнями, які потребують особливої уваги.Психолого-педагогічні читання. | Пиркіна Л.М., Липницька М.Д, Шевченко Н.В.Бєлова Н.Б. |
Грудень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Перевірка виконання вчителями навчальних програм, графіків контрольних, лабораторних, практичних робіт, тематичного оцінювання. | Голови МО |
2 | Проведення підсумкових контрольних робіт заІсеместр; проведення внутрішнього моніторингу якості знань з української мови у 4-х класах. | Голови МО, Липницька М.Д. |
3 | Підготовка проведення тижня математики, фізики, інформатики. | Люлька З.В. |
4 | Проведення тижня мистецтва та творчості. | Кубська Л.В. |
5 | Участь учнів школи у конкурсі МАН. | Люлька З.В., Бова О.І., Мациніна О.В. |
6 | Організація проведення конкурсу МАН учнів шкіл Шевченківського р-ну (контрольні роботи та захист наукових робіт). | Адміністрація школи, голови МО |
7 | Участь у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад. | Голови МО |
8 | Підведення підсумків ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. | Пиркіна Л.М. |
9 | Проведення тижня світової літератури. | Жовновська Т.Б. |
10 | Проведення тижнів морально-правового виховання та ОБЖ. | Дрозденко В.М. , Данелейко О.І. |
11 | Участь у педраді та нарадах при директорі. | Голова МР |
12 | Методична допомога вчителям, що атестуються, при підготовці відкритих уроків. Відвідування відкритих уроків та виховних заходів. | Голови МО |
13 | Участь у міському етапі конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика (3-4, 5-11 кл.) та мовно–літератур- ного конкурсу ім.Т.Шевченка. | Бова О.І., Липницька М.Д. |
14 | Участь у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (2-6 кл.). | Липницька М.Д. Люлька З.В. |
15 | Проведення тренінгових занять з булінгу (5-11 кл.). | Бєлова Н.Б. |
16 | Підготовка та проведення заходів до Новорічних свят. | Дрозденко В.М., Данелейко О.І. |
17 | Контроль за веденням шкільної документації. | Голова МР |
18 | 3 засідання МО та МР. | Голови МО та МР. |
Січень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Затвердження календарних планів на ІІ семестр. Допомога молодим вчителям у календарно-тематичному плануванні. | Голови МО |
2 | Проведення предметного тижня інформатики. | Гук А.В. |
3 | Підготовка до проведення тижня математики та фізики. | Люлька З.В. |
4 | Підготовка до проведення тижня іноземних мов. | Мациніна О.В. |
5 | Підготовка до проведення тижня початкової школи. | Липницька М.Д. |
6 | Відвідування відкритих уроків та виховних заходів вчителів, що атестуються; вивчення системи їх педагогічної діяльності. | Голови МО та МР |
7 | Вивчення рейтингу вчителів, що атестуються, серед учнів, батьків, колег. | Голови МО, Шевченко Н.В. |
8 | Підведення підсумків ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсу МАН. Підготовка учнів до ІІІ етапу олімпіад та МАН. | Пиркіна Л.М. Голови МО |
9 | Участь у заходах до Дня Соборності України та до Дня вшанування пам’яті загиблих під Крутами. | Данелейко О.І. |
10 | Відвідування учителями середньої школи уроків математики та української мови в 4-х класах з метою вивчення наступності. | Люлька З.В., Петровська Т.І. |
11 | Відвідування виховних годин у 10, 11 кл. | Данелейко О.І. |
12 | Відвідування гуртків, факультативів та секцій | Голови МО |
13 | Відвідування ГПД початкової школи та 5-6 класів (збереження та зміцнення здоровꞌя учнів). | Липницька М.Д. |
14 | Проведення моніторингу для учнів старшої школи «Молодь та протиправна поведінка». | БєловаН.Б. |
Лютий
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Проведення тижня математики та фізики. | Люлька З.В. |
2 | Проведення тижня іноземних мов. | Мациніна О.В. |
3 | Проведення тижня початкової школи. | Липницька М.Д. |
4 | Ознайомлення з порядком проведення ЗНО -2020. Організація системної підготовки учнів 11 кл. до ЗНО. | Бова О.І., Пиркіна Л.М., Михальчук Я.С. |
5 | Організація повторення навчального матеріалу та роботи з невстигаючими учнями для підготовки до ДПА (4 та 9 кл.). | Голови МО |
6 | Проведення роботи з батьками учнів, що потребують особливої уваги. | Бєлова Н.В. |
7 | Проведення шкільного етапу конкурсу читців поезій Т.Шевченка, підготовка до районного конкурсу. | Бова О.І. |
8 | Підготовка до тижня української літератури. | Бова О.І. |
9 | Участь у проведенні заходів по дотриманню правил безпеки життєдіяльності, протипожежної безпеки та порядку евакуації. Участь у проведенні тижня протипожежної безпеки. | Дрозденко В.М. Данелейко О.І. |
10 | Відвідування учителями середньої школи уроків математики та української мови в 4-х класах з метою наступності у навчанні. | Бова О.І., Люлька О.С. |
11 | Відвідування ГПД (БЖД під час прогулянок та спортивної години). | Липницька М.Д. |
12 | Проведення тренінгу «Вчимося бути командою» (5-8 кл.). | Бєлова Н.Б. |
13 | Проведення заходів щодо профілактики бездоглядності та правопорушень. | Данелейко О.І. |
14 | Проведення психолого-педагогічних читань. | Шевченко Н.В. |
15 | Перевірка обсягу та змісту домашніх завдань. | Голови МО |
Березень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Проведення тижня української літератури (Шевченківські дні). | Бова О.І. |
2 | Участь у районному конкурсі відеокліпів – декламування поезій Т.Г.Шевченка. | Бова О.І. |
3 | Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсі МАН. | Голови МО |
4 | Підготовка та проведення тижня художньо–естетичної майстерності. | Жовновська Т.Б. |
5 | Участь у Всеукраїнському конкурсі – грі «Соняшник». | Липницька М.Д. |
6 | Підведення підсумків тематичних тижнів та заохо-чення їх активних учасників (підсумкова учнівська конференція). | Голови МО |
7 | Проведення роботи по профорієнтації учнів 9-х класів. | Данелейко О.І. |
8 | Відвідування уроків у 8-х класах. | Голови МО |
9 | Підготовка до тижня природничих наук. | ТрапезніковаО.І. |
10 | Проведення психолого-педагогічних читань. | Шевченко Н.В. |
11 | Участь учителів у роботі районних методичних об’єднань. | Голови МО |
12 | Участь у нарадах при директорі та педагогічній раді. | Голова МР |
13 | Контроль за веденням шкільної документації. Перевірка роботи гуртків, факультативів, семінарів, ГПД, індивідуальних занять з учнями. | Голови МО та МР |
14 | 4 засідання МО та МР. | Голови МО та МР |
Квітень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Вивчення інструктивно – методичних рекомендацій, наказів, листів МОН України щодо закінчення навчального року та проведенню ДПА та ЗНО. | Голови МО |
2 | Перевірка виконання навчальних планів і програм. | Голови МО |
3 | Перевірка роботи вчителів щодо повторення навчального матеріалу та підготовки учнів до ДПА та ЗНО (наявність в кабінетах куточків «Готуємось до ДПА та ЗНО» із зразками завдань; наявність графіка консультацій). | Члени МО, голови МО |
4 | Відвідування уроків у 4-х та 9-х класах з предметів, що підлягають ДПА. | Голови МО |
5 | Створення творчих груп по підготовці до ДПА у 4-х та 9-х класах та підготовка матеріалів до ДПА. | Голови МО |
6 | Підготовка матеріалів внутрішнього моніторингу з української мови, математики, читання (2-4 кл.). | Липницька М.Д. |
7 | Участь у проведенні тижня пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи. | Дрозденко В.М. Данелейко О.І. |
Проведення тижня БЖД. | Данелейко О.І. | |
8 | Проведення тижня природничих наук. | ТрапезніковаО.І. |
9 | Підготовка до тижня військово-патріотичного виховання. | Емішянц Ф.С. |
10 | Проведення спортивного КВК до Дня здоровꞌя. | Емішянц Ф.С. |
11 | Проведення двомісячника з благоустрою (акція озеленення території). | Данелейко О.І. |
12 | Відвідування тематичних виховних годин «Досягнення вітчизняної космонавтики». | Данелейко О.І. |
13 | Участь випускників у проведенні днів відкритих дверей у вищих навчальних закладах. | Данелейко О.І. |
14 | Профорієнтаційна робота з учнями 9-х класів. | Класні керівники |
15 | Підготовка та проведення Дня ЦЗ. | Лопата Ю.М. |
16 | Контроль за виконанням правил безпеки життєдіяльності в кабінетах хімії, фізики, біології, інформатики. | Дрозденко В.М Пиркіна Л.М. |
17 | Відвідування учителями середньої школи уроків математики та української мови в 4-х класах з метою наступності у навчанні. | Бова О.І., Люлька З.В. |
18 | Складання та узгодження текстів річних контрольних робіт. | Голови МО |
Травень
№ | Заходи | Відповідальний |
1 | Проведення підсумкових контрольних робіт та внутрішнього моніторингу у 2-4 класах з української мови, читання, математики.Аналіз результатів контрольних робіт та моніторингу. | Голови МО |
2 | Участь у педраді школи. Участь у нарадах при директорі. | Голова МР |
3 | Підготовка та узгодження матеріалів і варіантів завдань для проведення ДПА в 4-х та 9-х кл. | Голови МО |
4 | Проведення узагальнення та систематизації вивченого матеріалу в рамках підготовки учнів до ЗНО та ДПА. | Голови МО |
5 | Проведення ДПА у 4-х класах. | Корніцька Ю.В. |
6 | Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів 1-х класів. | Корніцька Ю.В., Липницька М.Д. |
7 | Проведення профорієнтаційних заходів для учнів 9кл. | Данелейко О.І. |
8 | Проведення тижня військово-патріотичного виховання. | Еміщянц Ф.С. |
9 | Проведення виховних годин до Дня памꞌяті жертв ІІ світової війни, Дня Перемоги та Дня Матері. | Данелейко О.І. |
10 | Участь у проведенні двомісячника з благоустрою. | Данелейко О.І. |
11 | Збір інформації для плану роботи МР на наступний навчальний рік. | Пиркіна Л.М. |
12 | 5 засідання МО та МР.Творчі звіти голів МО за поточний навчальний рік. Підсумки роботи шкільних гуртків, секцій , факультативів, ГПД та індивідуального навчання з учнями. Підсумки інклюзивного навчання. | Голови МО Голова МР, Бєлова Н.Б. |
Планування засідань Методичної Ради
1 засідання (серпень)
Тема засідань | відповідальні |
1. Аналіз роботи МР за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження плану роботи МР на поточний навчальний рік.Розподіл обов’язків між членами МР | Голова МР |
2. Аналіз оновлених навчальних програм, підручників, посібників, рекомендованих МОН , та методичних рекомендацій, наказів, листів МОН України на 2019 – 2020 н.р. | Пиркіна Л.М. |
3. Обговорення та затвердження календарно – тематичного планування з предметів, планів роботи гуртків , факультативів, спецкурсів ,ГПД та індивідуального навчання. | Голови МО |
4. Складання графіка проведення відкритих уроків та позакласних заходів учителів, що атестуються. | Голови МО |
5. Організація роботи вчителів-наставників з молодими вчителями. | Голови МО |
6. Погодження графіка предметних тижнів. | Голова МР |
7.Розгляд Положення про внутрішній моніторинг. | Голова МР |
8. Аналіз готовності кабінетів до роботи в навчальному році Перевірка паспортів кабінетів, інструкцій з безпеки життєдіяльності та протипожежної безпеки. | Голови МО |
9. Організація роботи з учнями по підготовці до предметних олімпіад та МАН. | Голови МО |
2 засідання (жовтень)
Тема засідань | відповідальні |
1.Аналіз проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. Обговорення організації роботи з обдарованими дітьми в рамках конкурсу МАН та підготовки до ІІ етапу предметних олімпіад. | ПиркінаЛ.М.Голови МО |
2. Огляд нормативних-правових документів, новинок психолого – педагогічної та методичної літератури. | Слободянюк Т.Г. |
3. Аналіз відвіданих уроків молодих спеціалістів та вчителів, що атестуються, та методичної допомоги молодим учителям. | Пиркіна Л.М. Голови МО |
4.Аналіз результатів внутрішнього моніторингу з української мови та математики та EntryTest . | ЛюлькаЗ.В. Бова О.І., Мациніна О.В. |
5. Обговорення особливостей соціально-адаптованого періоду учнів 1 та 5 кл. та дітей на інклюзивному навчанні. | Шевченко Н.В. Бєлова Н.Б. |
6. Аналіз змусту та обꞌємів домашніх завдань із метою недопустимості перевантаження учнів під час освітнього процесу. | Пиркіна Л.М. |
7. Аналіз роботи гуртків та секцій в умовах школи повного дня. | Бова О.І. |
8.Підсумки проведення тижня історії та тематичних тижнів (протидії булінгу та БЖД) | ЖовновськаТ.Б Данелейко О.І. |
3 засідання (грудень)
Тема засідань | відповідальні |
1.Обговорення результатів ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад і конкурсу МАН та стану підготовки учнів до участіу ІІІ етапі предметних олімпіад та конкурсу МАН. | Голова МР, Голови МО |
2. Підсумки проведення предметних тижнів. | Голови МО |
3 Аналіз відвіданих уроків молодих вчителів та вчителів, що атестуються. Стан рівня методичної допомоги молодим учителям | Голови МО |
4.Обговорення діяльності МР щодо вдосконалення якості проведення уроків початкової школи в рамках концепції НУШ. | Пиркіна Л.М., Липницька М.Д |
5.Обговорення результатів перевірки ведення шкільної документації. | Голова МР |
6. Аналіз стану роботи предметних гуртків , факультативів, спецкурсів та індивідуального навчання. | Люлька З.В. |
7. Аналіз підсумкових контрольних робіт, внутрішнього моніторингу з української мови у 4-х класах та успішності учнів за І семестр. | Пиркіна Л.М. ЛипницькаМ.Д. |
8. Підведення підсумків адаптації учнів 1, 5 класів та учнів, що потребують особливої уваги. | Бєлова Н.Б. |
9. Аналіз результативності тренінгових занять із попередження та протидії булінгу. | Шевченко Н.В. |
10. Аналіз відвіданих виховних годин. | Данелейко О.І. |
11.Стан методичної допомоги вчителям, які працюють з учнями, що потребують особливої уваги. | Шевченко Н.В. |
12.Результати участі учнів у мовно-літературному конкурсі ім.Т.Шевченка та конкурсі знавців української мови ім.П Яцика. | Бова О.І. |
4 засідання (березень)
Тема засідань | відповідальні |
1. Підсумки проведення тематичних тижнів, участі у конкурсі читців поезій Т.Г.Шевченка. Звіти відповідальних. | Голови МО |
2. Результати участі учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсі МАН. | Голови МО |
3. Творчі звіти учителів, що атестуються. Аналіз рейтингу вчителів, що атестуються, серед учнів, батьків, колег. | Голови МО, Шевченко Н.В. |
4. ЗНО – 2020. Аналіз нормативно-правових документів. | Пиркіна Л.М. |
5. Організація роботи по підготовці учнів 11 кл. до ЗНО та учнів 4,9 кл. до ДПА . | Голови МО |
6. Підсумки проведення предметних тижнів : точних наук, іноземних мов, початкової школи,української літератури, художньо-естетичної майстерності, протипожежної безпеки. | Голови МО |
7. Аналіз перевірки роботи ГПД. | ЛипницькаМ.Д. |
8. Аналіз відвіданих тематичних виховних годин. | Данелейко О.І. |
9. Підсумки перевірки змісту та обсягів домашніх завдань у початковій та середній школі. | ЛипницькаМ.Д. Пиркіна Л.М. |
10. Аналіз проведених виховних заходів до визначних дат, заходів щодо профілактики бездоглядності та правопорушень та профорієнтаційної роботи для учнів 9-х класів. | Данелейко О.І. |
11. Аналіз ведення шкільної документації, перевірки ведення зошитів з української мови та математики. | Пиркіна Л.М., Бова О.І. |
12. Результати проведеної роботи з батьками учнів, що потребують особливої уваги. | Шевченко Н.В. Бєлова Н.Б. |
13. Аналіз відвідування учителями середньої школи уроків у 4-х класах з метою наступності у навчанні. | Пиркіна Л.М. |
5 засідання (травень)
Тема засідань | відповідальні |
1.Звіт про проведені заходи до дня пам’яті жертв аварії на ЧАЕС ,Дня космонавтики , Дня памꞌяті жертв ІІ світової війни, Дня Перемоги та Дня Матері. | Данелейко О.І. |
2.Аналіз відвіданих виховних годин та проведених виховних заходів; аналіз проведених профорієнтаційних заходів, Дня ЦЗ та єдиного уроку з безпеки життєдіяльності. | Данелейко О.І. |
3.Аналіз стану ведення класних журналів , журналів гуртків, факультативів, ГПД та індивідуальних занять . | Голова МР |
4. Обговорення результатів підсумкових контрольних робіт, внутрішнього моніторингу навчальних досягнень у 1-4 кл., результатів ДПА у 4-х класах та аналіз успішності учнів за 2019-2020 н.р. | Голови МО |
5. Аналіз відвідування учителями середньої школи уроків у 4-х класах з метою наступності у навчанні. | Бова О.І. , Люлька О.С. |
6.Підсумки проведення предметних тижнів природничих наук, військово-патріотичного виховання, безпеки життєдіяльності. | ТрапезніковаО.І. Емішянц Ф.С. Данелейко О.І. |
7.Результати проведення протягом навчального року психолого-педагогічних читань. | Шевченко Н.В. |
8.Підведення підсумків роботи з учнями, що потребують особливої уваги та з учнями з особливими потребами. | Бєлова Н.Б. |
9. Підсумки чергової атестації вчителів. | Голови МО |
10. Підведення підсумків роботи МО та МР у 2019-2020 н.р. | Голови МО, МР |
11. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. | Слободянюк Т.Г. |